{Ye article niche english me bhi likha scroll down karte hindi article khatm hote hi english me start ho jayega jo log english me padhna chahte hai wo padh skte hai.}
"गुस्सा"
गुस्सा इन्सान की ज़िन्दगी मे इतनी बुरी चीज़ है जिसे इन्सान अच्छी तरह जनता है। गुस्से के वक़्त इन्सान की अक़्ल भी काम करना बंद कर देती है और कभी कभी वो इस तरह के अल्फ़ाज़ो का भी इस्तेमाल करता है जो नही करने चाहिए।
बहुत सारे गुनाहो की जड़ गुस्सा है। इसीलिए गुस्से पर क़ाबू करना बहुत ज़रूरी है। इससे हम बहुत सारे गुनाहो से बच सकते है।
गुस्से के वक़्त शैतान इन्सान के सबसे क़रीब होता है।
शैतान ने कहा के मुझे तीन जगहो पर ज़रूर याद रखना क्योंकि मै इन तीन जगहो पर लौगो से बहुत क़रीब रहता है।
1 - गुस्से के वक़्त।
2 - दो लौगो के बीच फैसला करते वक़्त।
3 - दो नामहरम जब एक जगह हो और वहा पर तीसरे की पहुँचने की उम्मीद ना हो।
2 - दो लौगो के बीच फैसला करते वक़्त।
3 - दो नामहरम जब एक जगह हो और वहा पर तीसरे की पहुँचने की उम्मीद ना हो।
इमाम जाफर सादिक़ अ० इरशाद फरमाते है।
"गुस्सा हर ख़राबी की कुँजी है"
इन्सान कभी-कभी गुस्सा हो जाता है। लेकिन गुस्सा पी जाने वाला ही कामयाब होता है।
"गुस्सा हर ख़राबी की कुँजी है"
इन्सान कभी-कभी गुस्सा हो जाता है। लेकिन गुस्सा पी जाने वाला ही कामयाब होता है।
इमाम मूसा काज़िम अ० इरशाद फरमाते है।
"जो शख़्स अपने गुस्से को ज़ाहिर करने का मौका रखने के बाद भी गुस्सा पी जाता है। ख़ुदावन्दे आलम क़यामत के दिन उसके दिल को अमन और ईमान से भर देगा।"
गुस्सा इन्सान के ईमान को ख़राब कर देता है।
"जो शख़्स अपने गुस्से को ज़ाहिर करने का मौका रखने के बाद भी गुस्सा पी जाता है। ख़ुदावन्दे आलम क़यामत के दिन उसके दिल को अमन और ईमान से भर देगा।"
गुस्सा इन्सान के ईमान को ख़राब कर देता है।
पैग़म्बरे अकरम स० इरशाद फरमाते है
"जिस तरह सिरके से शहद ख़राब हो जाता है। इसी तरह गुस्सा ईमान को तबाह कर देता है।"
इमाम ज़ैनुल आबेदीन अ० ने मोमीन की पाँच निशानियां बताई है। जिसमे एक निशानी गुस्से को पी जाना है।
एक बार एक शख़्स रसूले अकरम स० की ख़िदमत मे पहुँचा और आपसे नसीहत करने की दरख़्वास्त की। रसूले अकरम स० ने उसके जवाब मे एक छोटा सा जुमला कहा जो ये था कि "गुस्सा ना करो।"
उस शख़्स ने इस छोटी सी बात को अपने ज़हन मे डाल लिया और अपने क़बीले की तरफ पलट गया।
एक बार उसके और एक दूसरे क़बीले के बीच इख़्तेलाफ पैदा हो गया और दोनो ने एक दूसरे से मुक़बले मे जंग की तैयारी करने लगे। उस शख़्स को पहले की तरह गुस्सा आ गया और पैग़म्बरे अकरम अ० की कही बात उसको याद नही थी। वो शख़्स अपने क़बीले की हिमायत के लिए हथियार लेकर खड़ा हो गया। जब दोनो क़बीले एक दूसरे के साथ जंग करने के लिए एकदम तैयार थे तो अचानक उसको पैग़म्बर की कही बात याद आ गई कि "गुस्सा ना करो।" उसने अपने गुस्से पर क़ाबू किया और फ़ौरन उसने अपने अन्दर इंक़ेलाब देखा उसका ज़मीर जाग गया और फिर वो शख़्स सोचने लगा के आख़िर क्यो हम लोग एक दूसरे के मुक़ाबले मे खड़े है। इससे तो हमारा और ज़्यादा नुकसान होगा फिर वो शख़्स जो दूसरी तरफ उसका दुश्मन क़बीला था उसकी तरफ गया और बोला भाई जो तुम्हारा नुकसान हुआ है। हम उसे अपने माल से देने के लिए तैयार है। जब सामने वाले इस शख़्स की नर्मदिली देखी तो वो भी मान गए। जो आग गुस्से से पैदा हुई थी अक़्ल और समझ से बुझ गयी।
कभी कभी हम देखते है कि हमे बिना वजह की बातो या छोटी छोटी बातो पर गुस्सा आता है। और फिर वही गुस्सा कभी कभी बड़ा मसला बन जाता है। जिसकी वजह ना जाने कितने बेगुनाहो का ख़ून भी बह जाता है। क्योंकि उस वक़्त इन्सान अपने गुस्से पर क़ाबू नही कर पाता और किसी छोटी बात के लिए बड़े कदम उठाता है। जबकि वो जानता है ऐसा करने से नुकसान उसको भी होगा लेकिन गुस्से मे उसकी अक़्ल काम नही करती। इसीलिए गुस्से पर क़ाबू पाना बहुत ज़रूरी है। क्योंकि जिस वक़्त इन्सान को गुस्सा आता है। तो शैतान इन्सान का गुस्सा बढ़ाने मे पूरी मदद करता है।
जब जनाबे ज़ुल्क़िफ़ल अ० ने हज़रत अल यसा अ० से वादा किया कि जनाबे ज़ुल्क़िफ़ल गुस्सा ना करेंगे और रातो को जागकर इबादत करेंगे और दिन मे रोज़ा रखेंगे।
जब शैतान को ये बात पता चली तो शैतान ने इरादा किया कि जनाबे ज़ुल्क़िफ़ल को गुस्सा दिलाया जाये। शैतान ने अपने शागिर्द को कहा जाओ और ज़ुल्क़िफ़ल को गुस्सा दिलाओ। वैसे तो शैतान के कई शागिर्द थे। लेकिन उसने अपने एक शागिर्द "अबयज़" को ये काम सोपा।
जनाबे ज़ुल्क़िफ़ल अपने वादे के मुताबिक जो काम जनाबे अल यसा ने करने को कहे थे उस पर अमल कर रहे थे। वो दिन मे रोज़ा रखते और दिन मे थोड़ी देर सोते और रातो को जागते और इबादत करते और गुस्से पर पूरी तरह क़ाबू रखते। अबयज़ ने बहुत से तऱीके अपनाये और बहुत कोशिश की जनाबे ज़ुल्क़िफ़ल को गुस्सा दिलाने की लेकिन वो कामयाब ना हो सका। क्योंकि उन्होंने अपने गुस्से पर पूरी तरह क़ाबू कर रखा था।
मोमीन की बेहतरीन पहचान यह है। कि वो गुस्से को पी जाये।
जैसा की जनाबे ज़ुल्क़िफ़ल ने किया और शैतान ने आख़िरहार मानली क्योंकि बहुत कोशिशो के बाद भी उनको गुस्सा नही दिला पाया।
एक दिन इमाम ज़ैनुल आबेदीन अ० के एक ग़ुलाम के हाथ से पानी का बर्तन गिर गया। जिसकी वजह से आपका सर ज़ख्मी हो गया।
इमाम अ० ने उसकी तरफ देखा उसे लगा इमाम अ० नाराज़ हो गए है। फौरन गुलाम ने कहा "ख़ुदा के परहेज़गार बन्दे वो है जो गुस्से को पी जाते है।" इमाम अ० ने जवाब मे फ़रमाया, "ख़ुदा ने तुम्हे माफ़ कर दिया" ग़ुलाम ने अर्ज़ किया, "ख़ुदावन्दे आलम एहसान करने वालो को पसंद करता है।"
इमाम अ० ने फ़रमाया , "मैने तुम्हे ख़ुदा की राह मे आज़ाद किया।"
"क़ुरआन मजीद मे गुस्सा पी जाने वाले की तारीफ़ की गयी है। और गुस्से को बुरी सिफ़ात बताया गया है।"
"Gussa"
Gussa insan ki zindagi me itni buri chiz hai. Jise insan acchhi tarh janta hai. Gusse ke waqt insan ki aqal bhi kam krna band kar deti hai or kbhi kbhi wo is tarah ke alfazo ka istemal bhi karta hai. Jo nahi karne chahiye.
Bahut sare gunaho ki jad gussa hai. Isiliye gusse par cantrol karna bahut zaruri hai isse hum bahut sare gunaho se bach sakte hai.
Gusse ke waqt shaitan insan ke sabse qareeb hota hai.
Shaitan ne kaha ke mujhe 3 jagaho par zarur yaad rkhna. Kyuki me in 3 jagaho par logo se bahut qareeb rahta hu.
1 - gusse ke waqt.
2 - do logo ke bich faisla karte waqt.
3 - do namahram jab ek jagah ho or waha par teesre ki pahuchne ki ummid na ho.
1 - gusse ke waqt.
2 - do logo ke bich faisla karte waqt.
3 - do namahram jab ek jagah ho or waha par teesre ki pahuchne ki ummid na ho.
Imam jafar sadiq a.s. irshad farmate hai :-
"Gussa har kharabi ki kunji hai."
Insan kabhi kabhi gussa ho jata hai. Lekin gussa pi jane wala hi kamyab hota hai.
Insan kabhi kabhi gussa ho jata hai. Lekin gussa pi jane wala hi kamyab hota hai.
Imam musa kazim a.s. irshad farmate hai :-
"Jo shakhs apne gusse ko zahir karne ka mauka rakhne ke bad bhi gussa pi jata hai. Khuda wande aalam qayamat ke din uske dil ko aman or iman se bhar dega."
"Jo shakhs apne gusse ko zahir karne ka mauka rakhne ke bad bhi gussa pi jata hai. Khuda wande aalam qayamat ke din uske dil ko aman or iman se bhar dega."
Gussa insan ke iman ko kharab kar deta hai.
Paigambare akram s.a. farmate hai :- "jis tarah sirke se shahd kharab ho jata hai. Isi tarah gussa iman ko tabah kar deta hai."
Imam zainul abedeen a.s. ne momeen ji panch nishaniya batayi hai. Jinme se ek nishani gusse ko pi jana hai.
Ek bar ek shakhs rasule akram s.a. ki khidmat me pahucha or aapse naseehat karne ki darkhwast ki. Rasule akram s.a. ne uske jwab me ek chota sa jumla kaha jo ye tha ke "gussa na karo"
Us shakhs ne is choti si bat ko apne zahan me dal liya or apne qabile ki taraf palat gya.
Ek bar uske or ek dusre qabile ke bich ikhtelaf paida ho gya or dono qabilo ne ek dusre se muqable me jung ki taiyyari karne lage. Us shakhs ko pahle ki tarah gussa aa gaya or Paigambare akram s.a. ki kahi bat usko yad nahi thi. Wo shakhs apne qabile ki himayat ke liye hathiyar le kar khada ho gaya. jab dono qabile ek dusre ke sath jung karne ke liye ekdum taiyyar the to achanak usko Paigambar ki kahi bat yad aa gayi ke, "gussa na karo." Usne apne gusse par qabu kiya or foran usne apne ander inqelab dekha. Uska zamir jag gaya or phir wo shakhs sochne laga ke akhir kyu hum log ek dusre ke muqable me khade hai. Isse to hamara or zayada nuksan hoga phir wo shakhs jo dusri taraf uska dushman qabila tha uski taraf gaya or bola bhai jo tumhara nuksan hua hai. Hum use apne maal se dene ke liye taiyyar hai. Jab samne wale ne is shakhs ki naramdili dekhi to wo bhi maan gaye. Jo aag gusse se paida hui thi wo aqal or samjh se bujh gayi.
Ek bar uske or ek dusre qabile ke bich ikhtelaf paida ho gya or dono qabilo ne ek dusre se muqable me jung ki taiyyari karne lage. Us shakhs ko pahle ki tarah gussa aa gaya or Paigambare akram s.a. ki kahi bat usko yad nahi thi. Wo shakhs apne qabile ki himayat ke liye hathiyar le kar khada ho gaya. jab dono qabile ek dusre ke sath jung karne ke liye ekdum taiyyar the to achanak usko Paigambar ki kahi bat yad aa gayi ke, "gussa na karo." Usne apne gusse par qabu kiya or foran usne apne ander inqelab dekha. Uska zamir jag gaya or phir wo shakhs sochne laga ke akhir kyu hum log ek dusre ke muqable me khade hai. Isse to hamara or zayada nuksan hoga phir wo shakhs jo dusri taraf uska dushman qabila tha uski taraf gaya or bola bhai jo tumhara nuksan hua hai. Hum use apne maal se dene ke liye taiyyar hai. Jab samne wale ne is shakhs ki naramdili dekhi to wo bhi maan gaye. Jo aag gusse se paida hui thi wo aqal or samjh se bujh gayi.
Kabhi kabhi hum dekhte hai ki hume bina vajah ki bato ya choti choti bato par gussa aata hai. Or phir wahi gussa kabhi kabhi bada masla ban jata hai. Jiski vajh se na jaane kitni begunaho ka khun bhi bah jata hai. Kyuki us waqt insan apne gusse par qabu nahi kar pata or kisi choti bat ke liye bade kadam uthata hai. Jabki wo janta hai aisa karne se nuksan usko bhi hoga. Lekin gusse me uski aqal kam nahi karti. Isiliye gusse par qabu pana bahut zaruri hai. Kyuki jis waqt insan ko gussa aata hai. To shaitan insan ka gussa badhane me puri madad karta hai.
Jab janabe zulkifal a.s. ne hazrate al yasa a.s. se wada kiya ki janabe zulkifal gussa na karenge or rato ko jagkar ibadat karenge or din me roza rakhenge.
Jab shaitan ko ye bat pata chali to shaitan ne irada kiya ki janabe zulkifal ko gussa dilaya jaye. Shaitan ne apne ek shagird ko kaha jao or zulkifal ko gussa dilao. Waise to shaitan ke kafi shagird the lekin usne apne ek shagird "abyaz" ko ye kam saupa.
Janabe zulkifal apne wade ke mutabik jo kam janabe al yasa a.s. se karne ko kahe the us par amal kar rahe the. wo din me roza rakhte or din me thodi der sote or rato ko jagte or ibadat karte or gusse par puri tarah qabu rakhte. Abyaz ne bahut se tareeqe apnaye or bahut koshish ki janabe zulkifal ko gussa dilane ki. Lekin wo kamyab na ho saka. Kyuki janabe zulkifal ne apne gusse par puri tarah control kar rakha tha.
Janabe zulkifal apne wade ke mutabik jo kam janabe al yasa a.s. se karne ko kahe the us par amal kar rahe the. wo din me roza rakhte or din me thodi der sote or rato ko jagte or ibadat karte or gusse par puri tarah qabu rakhte. Abyaz ne bahut se tareeqe apnaye or bahut koshish ki janabe zulkifal ko gussa dilane ki. Lekin wo kamyab na ho saka. Kyuki janabe zulkifal ne apne gusse par puri tarah control kar rakha tha.
Momeen ki behtreen pahchan ye hai ki wo gusse ko pi jaye.
Jaisa ki janabe zulkifal ne kiya or shaitan ne akhirkar har manli. Kyuki bahut koshisho ke bad bhi unko gussa nahi dila paya.
Ek din imam zainul abedeen a.s. ke ek gulam ke hath se pani ka bartan gir gaya. Jiski vajah se aapka sar zakhmi ho gaya.
Imam a.s. ne gulam ki taraf dekha. Gulam ko laga imam naraz ho gaye hai. Foran gulam ne kaha, "khuda ke parhezgar bande wo hai jo gusse ko pi jate hai."
Imam a.s. ne jawab me farmaya:- "khuda ne tumhe maaf kar diya."
Gulam ne arz kiya:- "khudawande aalam ahsan karne walo ko pasand karta hai."
Imam a.s. ne farmaya:- "mene tumhe khuda ki rah me azad kiya."
"Quraan majeed me gussa pi jane wale ki tareef ki gayi hai or gusse ko buri sifaat bataya hai."
No comments:
Post a Comment